מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

אחריות

לקוח נכבד, קבוצת נגב בע"מ (להלן: "החברה") מודה לך על שרכשת את אחד ממוצרינו ונעשה את המרב שתמשיך ליהנות ממוצר זה גם בעתיד. החברה מתחייבת בזאת להעניק לך אחריות למוצרי החברה הנרכשו בהתאם לתעודת אחריות זו ובכפוף לתנאים המפורטים בה. לתשומת לבך, אחריות החברה תחול אך ורק ביחס לפגמים בייצור ולא על פגיעה ו/או נזק שיגרם למוצר משימוש שאינו עומד בדרישות היצרן והמפורטים בתעודה זו ו/או כתוצאה משימוש שאינו סביר, והכל בהתאם להוראות חוק המכר, תשכ"ח 1968 [להלן – "חוק המכר"], ולפיו, ביתן היתר, על הלקוח להודיע לחברה על כל אי התאמה, תוך פירוט אי ההתאמות בטובין, ותוך מתן אפשרות לחברה לבדוק את הטובין שסופקו וליתן מענה נדרש. האחריות מותנית בהצגת חשבונית רכישת המוצר. טרם התקנת ברזים וסוללות, יש לשטוף את צנרת המים המובילה אל הברז ע"י הזרמת מים וזאת, על מנת לנקות את הצנרת מחול, אבנים וכדומה. שטיפת הצנרת הינה תנאי לקבלת אחריות מהחברה. במידה וימצאו שאריות חול/בנייה בצנרת (אשר יזרמו לחלקי הברז) לא תהיה אחריות ואף תחוייב/י בעלות ביקור טכנאי.

תקופת האחריות :

1. כלל הברזים: גוף הברז / מנגנון – 5 שנים מיום רכישת הברז, כאשר בשנה הראשונה קיימת אחריות מלאה לחלקים וביקור טכנאי הינו ללא עלות. מהשנה השניה חלקים ללא עלות וביקור טכנאי בעלות של 250 שח.
2. ברזי נירוסטה וברזים עם ציפויים כרום/ניקל 5 שנים. שאר סוגי הציפויים - 12 חודשים.
3. חלקי פלסטיק, צינורות, מזלפים, ראשים, מוטות, מסננים ושאר החלקים הפריקים ו/או בתנועה: 12 חודשים.
4. ברזי מים קרים: 12 חודשים.
האחריות אינה חלה במקרים הבאים :
•אחסון ו/או הובלה של המוצרים בצורה שאינה הולמת.
•תקלות הנובעות מאי שטיפת הצנרת טרם התקנת המוצר.
•התקנה לקויה או שאינה ע"י בעל מקצוע מתאים.
•נזקים הנובעים משבר, מכה, פגיעה, נפילה או שריטה במוצר.
•שימוש בחומרי ניקוי הנוגדים את הוראות היצרן, ולרבות שימוש בחומרים חריפים ו/או בעלי חומציות גבוהה העלולים לפגוע בציפוי המוצר.
•שימוש או תחזוקה לקויה שלא לפי הוראות היצרן ו/או כתב זה.

הוראות ניקוי ותחזוקה

על מנת לשמר את תקינות מראה המוצר יש לנגב את הברז עם מטלית רכה ולהימנע ממים עומדים על חלקיו. לניקוי הברזים יש להשתמש בסבון ומים בלבד. למניעת הצטברות אבנית במסנן הברז, יש לבצע טפול תקופתי, מידי 3 חודשים, ע"י ניקוי המסנן בחומץ טבעי 5% ומים (ביחס של 50/50). בתום הטיפול יש לשטוף במים ולנגב את הברז במטלית רכה. אין להשתמש באביזרי ניקוי במרקם גס שיכולים לפגום במוצר (צמר פלדה, מברשות קשות וכדומה).

פנייה לשירות לקוחות

חובה להצטייד בתעודת רכישה / חשבונית על מנת לקבל שירות מהיר ויעיל. אין לפרק את המוצר ללא אישור ו/או שאינו ע"י בעל מקצוע מטעם החברה. מוצרים פריקים (כגון מזלפים, צינורות וכיוצ"ב) יוחלפו בדלפק שירות הלקוחות של "קבוצת נגב בע"מ" ברחוב יצחק בן צבי 30, ראשון לציון או ישלחו לבית הלקוח באמצעות דואר ישראל, בתיאום עם מחלקת שירות טכני. דמי ביקור טכנאי נקבעים ע"פ מחירון החברה התקף בעת הזמנת טכנאי, וכפופים לשינויים מעת לעת.